Marketing*
Niemand wil zijn tijdschrift, glossy of brochure ongelezen in de (digitale) oudpapierbak zien verdwijnen. Toch?
Daarom zorg ik voor interessante artikelen en interviews, een overkoepelend thema voor de rode draad en de juiste mix van informatie, inspiratie en fun – zodat je magazine, brochure of jaarverslag op de koffietafel belandt in plaats van ernaast.
- brochures
- jaarverslagen
- personeelsblad
- flyers
- fact sheets
Tekstschrijver voor magazines
Als tekstschrijver is het mijn rol om in de huid van verschillende doelgroepen te kruipen. Alleen als je snapt wat hen beweegt, kun je voor hen gaan schrijven.
Naar aanleiding van de eerste briefing schrijf ik graag kort op wat volgens mij interessante vragen zijn die een artikel gaat beantwoorden. Maar ook welke merkbeloften er in het artikel zitten vanuit de visie van de opdrachtgever. Hier moet een goede balans in zitten. Heb jij zin in de gladde praatjes van een gesjeesde verkoper die alleen naar zichzelf luistert? Of luister je liever naar een persoonlijk en eerlijk verhaal waarin je ook antwoorden vindt op jouw eigen vragen?
De rode draad door een magazine
Natuurlijk, elk artikel heeft een eigen invalshoek. Maar elk artikel moet ook het volgende artikel in het magazine versterken. Samen geven ze een eenduidig beeld van het magazine en het merk achter het magazine. Voor het samenstellen van een compleet magazine werk ik een thema uit dat door de verschillende artikelen, interviews en rubrieken verder geladen wordt. Zo ontstaat er een rode draad die de aandacht vasthoudt en een duidelijk beeld vormt.
Een bedrijfsmagazine laten maken
Brochures en jaarverslagen in magazine-vermomming
Digitaal of drukken?
Redactie en coördinatie van een compleet magazine
- Een stevig concept in tekst en beeld
- Frisse invalshoeken
- Inclusief creatieve coördinatie en fotografie
- Drukwerk en online
- Voor partners en klanten
Zoek jij een freelance SEO-tekstschrijver voor je website?
Ik doe het vooronderzoek en vertaal jouw verhaal naar een optimaal vindbare websitetekst.